Veelgestelde vragen 

 

Kan ik een kleur glas kiezen?

Bij specifieke wensen mag u altijd een mailtje sturen om te vragen naar de mogelijkheden. info@glazigeloodjes.nl 

 

Hoe onderhoud ik de gemaakte items?

Vooral geen chemische schoonmaakmiddelen en schurende materialen gebruiken!

Mild sopje zoals autoshampoo en spray met meubelwas, uitwrijven, oppoetsen en klaar! Al is het verouderde effect ook mooi, het is maar net wat je voorkeur heeft.

 

Waarom zit er een levertijd op sommige items?

De handgemaakte producten moet ik soms nog maken, dat kost tijd. De verwachte levertijd staat er altijd bij vermeld.

Ook ik ga weleens op vakantie, dan zullen er geen pakketjes verzonden worden.

 

Hoe komt een product tot stand?

Hoe komt een glas in loodraam tot stand?

Hoe komt een stuk Tiffany kunst tot stand?

 

Hoe gaat het verzenden in zijn werk?

Alle pakketjes worden verzonden met PostNL. De vaste verzenddagen zijn maandag en vrijdag. Zodra het pakket verzonden is ontvangt u een track-trace code. De bezorgkosten worden berekend in de winkelmand. In deze kosten zit het verzenden en het verpakken, het zijn erg kwetsbare producten die met zorg worden ingepakt.

 

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, in overleg kan uw bestelling opgehaald worden op afspraak.

 

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

In de Algemene voorwaarden, artikel 9, staat beschreven wat u kan doen als u een klacht heeft.

 

Is lood giftig?

Ja, lood is giftig bij consumptie en het inhaleren van de dampen bij het solderen. Bij normaal gebruik en de handen even wassen is er voor de consument geen gevaar.

De producten zijn geen speelgoed!

 

Heeft u een andere vraag die hier niet tussen staat. Lees eerst de algemene voorwaarden! Staat daar uw antwoord ook niet tussen, stuur mij dan een e-mail. info@glazigeloodjes.nl